معرفی و شرح وظایف
۱ - انجام امور اداری و دفتر رئیس دانشگاه (اتوماسیون - کارتابل)
۲ - نظارت و پیگیری اموری که از سوی رئیس دانشگاه ابلاغ می گردد
3 - تنظیم قرار ملاقاتهای ارباب رجوع با رئیس دانشگاه
4 - انجام ارتباطات تلفنی رئیس دانشگاه
5 - پیگیری ثبت نامه های دفتر رئیس دانشگاه
6- نظارت بر امور داخلی دفتر و نیز تشریفات میهمانان رئیس دانشگاه
7 - پاسخگویی به ارباب رجوع براساس مقررات دانشگاه
8 - انجام هماهنگی های مربوط به جلسات هیأت رئیسه دانشگاه